THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 15, 2011

aktiviti terakhir outdoor (score orienteering)

tup..tap..tup..tap..ni aktiviti outdoor kami yang terakhir iaitu score orienteering.aktiviti ini dilakukan secara solo saja dimana kami perlu mengumpul seberapa banyak mata untuk mendapat kedudukan yang terbaik.kami diberi 9 checkpoint untuk dicari.kami dilepaskan seorang demi seorang..akhirnya tiba giliran saya pula.saya dilepaskan pada pukul 9.38 pagi.kami diberi masa 1jam 30 minit untuk melakukan aktiviti ini.kedudukan checkpoint yang agak jauh membuat kami agak kepenatan untuk melakukan aktiviti ini.tetapi demi menjayakan aktiviti ini kami lakukan juga..saya berjaya menghabiskan aktiviti ini dlm masa 1jam 8minit(kalau xsilap la)agak uas jgk rasanya tp sayangnya saya xdpt nk habiskan kesemua checkpoint kerana saya silap menandakan control card dengan checkpointnya,,keseluruhannya,kami bersyukur kerana nerjaya melakukan aktiviti ini dengan jayanya..terima kasih kepada encik hisyam dan abg2 fasi yg membantu ...




wowww:...




0 comments: